Tuesday, October 27, 2009






Salam....

hmmm, last sunday ms nak p umah che'a mkn2, boleh pulak tgn aku tersepit kat gate luar umah... tak penah2 jadik mcm ni, tibe2 ari ahad tuh aku kene... mungkin juga ade petunjuk... makne tak nyer, sampai berjahit tgn aku...3 stitches k... aduhh... nsib baik ader bius yg boleh tenangkan aku... pedih giler sambil tggu along dtg amik aku p clinic... tahan jer sakit...

mmg sakit aH..then on monday n tuesday plak ader training on disciplinary procedures under MEF kat Damansara... p lah jugak.. nak gain knowledge tapi takleh nak menulis ah... sakit... 2 hari brdarah gak ler luke aku. Tapi tak byk mcm 1st day tu lah....

amat mengerikan!!!! aku nak warn sume bloggers... BEWARE OF UR HOUSE GATE..... :) jgn nanti jadi mcm aku...jatuh saham...hehehe....

adioss......

No comments:

Post a Comment